*دختر خوشمل*اخر مطالب باحال بدو بیا تو

*دختر خوشمل*اخر مطالب باحال بدو بیا تو
سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش امدید من هر روز واستون یه مطلب جدید دارم پس به ما سر بزنید حتما در همین صفحه منو لینک کنم و به طور خودکار لینک میشید منتظر نظراتتون هستم کوچیک شما اتیش پاره
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ++++دنیای عاشقانه یه دختر شیطون++++ و آدرس atish23.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو مرجاني ، تو در جاني ، تو مرواريد غلطاني ، اگر قلبم صدف باشد ميان آن تو پنهاني

قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا ، قد شب قد دعا ، قد دلاي با صفا ، قد تموم لحظه ها ، دوستت دارم بي ادعا

فكر تنهايي نباش ، تنهايي خودش تنهاست ، تنها به فكر كسي باش كه بدون تو تنهاست

دوست همه باش معشوق يكي ، مهرت را به همه هديه كن ولي عشقت را به يكي

روزي كه يادت نكنم روز خدا نيست ، سوگند به اسمش كه دلم از تو جدا نيست

آخرين تماشايت را پلك نخواهم زد مبادا تصويرت در چشمانم آواره شود

اگر آسمان را شبي بي ستاره شد مرا خيالي نيست چون تويي تك ستاره من

تبسم تو تجسم تمام خوبيهاست ، به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوي ماست

بودن يا نبودن مهم نيست آنقدر دوستت دارم كه به حضورت نيازي نيست همانند خداوند كه هست اما نيست

لحظات گذرا و خاطرات ماندگارند ، كاش لحظه ها ماندگار خاطره ها گذرا بودند

بهترين آرزوها را برايت دست فرشته ها سپرده ام نگاهت به آسمان باشد

جيگر طلا ، يار با وفا ، خوشكل و با ، نسيم صبا ، آخر صفا ، نفس هوا ، تكي به خدا

اتل مثل يه فانوس فرستادم برات بوس ، گرفتي بگو آره نشد بگو دوباره

اتل مثل يه اردك ، دلم برات زده لك ، چه با پيام چه با تك ، دوست دارم بي كلك

يك كاسه شراب باشد ميان منو تو ، تو از لب كاسه بنوش و من ار لب تو

با دو چشمان قشنگت خانه به دوشم مكن ، هر چه ميخواهي بكن آخر فراموشم نكن

ديگه صدقه نميدم چون مگن بلا رو دور ميكنه آخه من طاقت دوريتو ندارم بلا

سكوت چه زيباست هنگامي كه تمام حرفها از توصيف مهربانيت عاجزند

بي هيچ بهانه اي به خاطر آوردمت ! دوست داشتن شايد همين باشد بي بهانه ياد كردن

با بزرگترين عشق در كوتاهترين جمله روي لطيف ترين گل مي نويسم : به يادتم

آرام ترين تپش قلبم را تقديمت مي كنم تا بداني آرام بخش همه وجودمي

رسم دنيا فراموشيه اما تو فراموش نكن كسي در لابلاي گذر زمان به ياد توست


گالری تصاویر سوسا وب تولز نظرات شما عزیزان:
[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:اس ام اس لاو,اس ام اس عاشقانه,پیامک شاد,پیامک عاشقانه,پیامک,اس ام اس,, ] [ 7:40 ] [ اتیش پاره ]
درباره وبلاگ

یه دنیا پر از مطالب باحال
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 41585
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

ابزاروبلاگ http://atish23.iranshope.com/upload/1326929790.gif

<-PollName->

<-PollItems->

کد متحرک کردن عنوان وب

منبع : خدمات وبلاگ نویسان جوان          www.b-a-h-a-r-2-0.sub.ir رفتن به بالای صفحه